Procházky přírodou 2021

4/12/2021

Krásný den, holky! <3 Jedním z cílů pro rok 2021 byl, abych více času trávila venku. Zatím se mi to daří. Chodíme na procházky a tím, že máme Whiskeyho, tak automaticky jsme často na zahradě. Všimla jsem si, že tento cíl sdílím i s mnohými z Vás. Tak jak se tobě vede? :)


Většinou teď chodíme na procházky kolem domu, na nejbližší kopce a do lesů, které máme přímo u nosu. I tak si pobyt venku užíváme. Tady jsme byli na kopci Hradiště. Máme ho, co by kamenem dohodil a je z něj krásný výhled na okolní vesnice. 




Všechny procházky zaznamenávám do aplikace Strava. Momentálně se snažím splnit výzvu nachodit 50 kilometrů, za kterou dostanu virtuální medaili. :D Na závěr přichází fotky Whiskeyho <3






Ten už je velký, co? :O Měj se hezky! <3


You Might Also Like

21 komentářů

  1. Super fotky!! :)) Je paráda, že takhle furt chodíte.. Musím říct, že jsem si myslela, že v Praze budu mít o mnohem méně kroků, než u nás na jihu, kde nemáme tramvaje, ale překvapivě, tady chodím víc. :D :D
    A pejsánek roztomilý. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase máš dost krásných míst, kam se můžeš podívat, to je taky super <3 Je <3

      Vymazat
  2. Tá aplikácia je skvelá, to si musím aj ja stiahnuť, pretože prechádzky sú u mňa skoro na dennej báze,, hlavne teraz pri online výučbe kedy strávim skoro celý deň za PC. A aj tvoje fotky sú moc krásne ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Alespoň si člověk provětrá hlavu, že? <3

      Vymazat
  3. Ooo, no to je čumáček! Člověk by mu dal vše na světě.
    Jinak krásné fotky a tyhle procházky miluji i já, les, nikde nikdo a ty výhledy, wau! Česko mi velmi chybí..

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, pejsem je roztomilý ještě jak je zasněžený.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! A dokonce vám vyšlo i krásné sluníčkové počasí na procházky ☀, až teda na ty dny kdy sněžilo, to sněžilo i u nás 🙈. Whiskey roste jako z vody!😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to počasí blázní. Teď nám tři dny zase sněžilo.. :X Snad už bude jenom hezky. :) Ano 😍

      Vymazat
  6. Nádherné fotky! Procházky v přírodě mi vždycky dodají spoustu energie, poslední dobou chodím celkem často a je to dokonalý relax. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všímám si na Instagramu, že teď často chodíš a to je super! <3

      Vymazat
  7. Virtuální medaile :D :D to je super, jak i malá blbost dokáže člověka motivovat. Já teď v Bulharsku taky hodně chodím na procházky kolem moře, to je pro mě xkrát větší zábava než doma. Tam mě to vůbec nebaví :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pejsek je rozkošný ♥ Také se mi tento rok zatím daří trávit více času venku, za což jsem moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že nám nezakázali přírodu. Jinak bychom se z toho zbláznili. Trávím čas venku s koníky, je to nádhera :) <3 moooc hezké fotky! Whiskey roste jako z vody <3 stojku oceňuji, já se ji učím, mám ji umět na zápočet :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  10. Vidíte, to mi připomíná, že musím konečně roztřídit fotky ze svojí práce v zahraničí. Konkrétně jsem dělala pár měsíců v Polsku, kde jsem si vychutnala i jeho krásy přírody. Byla jsem kousek od Gdaňsku, takže to byly spíše roviny, ale zase to byl kus přírody, kterou člověk nevidí u nás. Jen na podzim to vypadá trochu smutně. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mě jsou podobný relax jako procházky se psem přírodou zkoušky s naší kapelou. Jen teda teď řeším, jak vybrat snare buben, ale to není nic, co by mě zarazilo. Spíš než že bych nevěděl přemýšlím, kolik za něj chci zaplatit a zda si nepořídím něco fakt echt dobrého. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné fotky z přírody, hlavně z toho lesa. Také máme kousek od domu les, do kterého jsem loni na podzim chodila skoro každý den. Jelikož počasí přálo houbám tak jsem procházku spojila s užitečným a mám tak zásoby na celý rok. Dokonce jsem si na to pořídila novou pevnou obuv , která je kvalitní a chrání nohu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář