Péče o suchou pleť v zimě // Dermokosmetika Bioderma, Eucerin

1/20/2021

Do nedávna mě trápila suchá pokožka a to především v zimě. Objevovaly se mi vysušené loupající se mapy, které vůbec nevypadaly dobře. Hlavně v okolí obočí a nosu. Našla jsem ale dermokosmetické produkty, které mě tohoto problému zbavily, takže pokud i tebe trápí vysušená pleť, tak čti dál a dozvíš se o nich více. 

 

Už loni jsem problém s vysušenými místy začala intenzivně řešit, protože mě to fakt štvalo. Když jsem si dala make-up, tak se vytvořily ošklivé mapy, které jsem měla tendenci neustále škrábat. Vyzkoušela jsem zinkovou mast, dražší masti, gely. Přečetla jsem si různé články, recenze a rozhodla se přejít z produktů z drogerie na produkty z lékárny. Svou pleť jsem svěřila do rukou Biodermy. Koupila jsem vůbec první krém na vyzkoušení a to konkrétně Atoderm Nutritive. Už po pár dnech jsem si všímala, že suchá místa zmizela. Dokonce je to jediný krém, který mi pomáhá i se začervenáním. Byla jsem tak překvapená a spokojená, že jsem přemýšlela nad koupí dalších produktů.

 

 

Než jsem se k tomu dostala, tak mě oslovila lékárna Benu se super spoluprací. Mohla jsem si vybrat různé produkty z jejich e-shopu. Využila jsem toho a rozšířila poličku s dermokosmetikou o další produkty. Do košíku jsem ihned vložila již zmíněný krém Atoderm Nutritive. Řada Atoderm je cílená pro suchou a citlivou pleť, má zklidňující účinky a působí protizánětlivě. Může se zdát, že obsah 40 ml je málo, ale nemusíš se bát, první balení mám od dubna a ještě v něm troška je. Pro běžné natření pleti stačí totiž málo produktu. Dále jsem si z této řady vybrala Gel moussant nebolí čistící gel určen ke každodenní péči o velmi suchou až atopickou pokožku těla i obličeje. Je přímo určena na můj problém se suchým a šupinatými místečky. Balení 500 ml vydrží dlouho, i když jej budeš používat na celé tělo. 

 

Střídám ho ještě s Eucerin Dermato Clean, čistícím pleťovým gelem. Ten je vhodný pro normální až suchou pleť. Skvěle odlíčí i oční okolí a hlavně v očích neštípe.

 


Již dlouho pokukuji po zelené řadě Sébium, která je určena pro pleť se sklony k akné. Má také pomoci předcházení vadám pleti. Nejvíce mě zaujal krém Pore refiner. (Www.Benu.cz/dermokosmetika-bioderma) Slibuje vyhlazení pleti a stažení pórů až na 8 hodin. Používám jej pod make-up, k čemuž je také určený. Je neuvěřitelné, jak s krémem make-up funguje, pleť je pak rozjasněná a vyhlazená. Mažu ho pouze na místa, kde mám ucpané póry a do pár sekund vidím rozdíly. 

 

Snažím se si každý týden aplikovat peeling a masku. Tento peeling gel gommant obsahuje malé částečky, které napomáhají k odstranění odumřelých buněk a nečistot. Masíruji ho asi minutu a poté opláchnu vodou. Zatím jsem jej použila jednou, takže nemůžu říct, jestli vidím rozdíl oproti peelingům z drogerie. 

 

 

Nechápu, proč jsem k dermokosmetice nepřešla daleko dříve. Už jsem utratila tolik peněz za kosmetiku, která nepomáhala a přesto, že se cena za produkty zdá vyšší, tak zase déle vydrží. Už jsem to říkala v předešlém článku o péči o pleť, s Biodermou jsem naprosto spokojená a doporučuji ji každému, kdo se na mě obrátí s potížemi s pletí a pokožkou. Takže pokud tě trápí podobné problémy jako mě, tak se určitě na Biodermu podívej. 

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Ja milujem Biodermu! Jej produkty sú úžasné ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že nikdo to nemá ideální. Já zase místo suché pleti trpím na mastnou pleť. :(

    OdpovědětVymazat
  3. bioderma je naozaj skvelá, určite po pár mesiacoch uvidíš zmeny na svojej pleti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím a přiznávám, že změny vidím už dnes. :)

      Vymazat
  4. Skvělý! Já teď začala zkoušet také Biodermu a jsem už teď zvědavá na výsledky. Trpím na extrémně suchou pleť a dělají se mi všude suché šupinky , určitě to znáš, jak už jsi psala. 😊 Já se po prvním namazání cítím skvěle a myslím, že mi to dost pomůže. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to mazec, jak zima dává i pleti zabrat.. :X Určitě, taky tomu věřím. :)

      Vymazat
  5. Od Biodermy som už nejaké produkty mala a najviac mi v pamäti utkvela ich micelárka (tá ružová), bola veľmi dobrá :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ni slyšela chválu.. :) Děkuji za komentář!

      Vymazat
  6. Bioderma je podle mě super, já miluji jejich micelární vodu. Vyzkoušela jsem i jiné, ale vždy se vrátila právě k této.
    Suchá místa jsem loni také řešila, mě velmi pomohlo sérum Buffet od The Ordinary, hydratační krém z Lushe a také plátýnkové masky od Garnier :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že jsi našla produkt, který ti vyhovuje! :)
      Mockrát děkuji za rady, určitě vyzkouším! <3

      Vymazat
  7. Tyjo... kosmetiku od BIODERMY nepoužívám, ale vypadá skvěle! :) Děkuji za tip, určitě něco vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedině doporučuji! A děkuji za komentář :)

      Vymazat
  8. Biodermu si přeji vyzkoušet už déle, nicméně mě i během zimy trápí spíše mastná pleť a nevím, zda by mi zrovna tahle řada vyhovovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ne, ale můžeš se podívat na další řady. Určitě mezi nimi najdeš tu, která je přímo na mastnou pleť. :)

      Vymazat
  9. Tohle je u mě prostě problém. Ten přechod zimní a jarního období, přechody ze zimy do tepla... A ještě k tomu mám kuperózu, takže se při nejmenší příležitosti na pleti vytvoří takové ty červené nitky. Takže pro mě jedině kosmetika na kuperózní pleť, která zajišťuje rovnoměrné prokrvení a skvělou hydrataci pleti. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář