Zkouším novinky z DM drogérie

6/09/2018

Ahoj ahoj, po dlouhé době jsem byla na nákupu v DM drogérii a vybrala jsem si pár novinek, které jsem chtěla vyzkoušet. Mohlo by to být prospěšné i pro tebe, kdybys náhodou nad koupí některé z nich uvažovala. Já se ráda dívám na recenze produktů, které si chci pořídit. Pojďme se na novinky podívat blíž. Jedná se o avokádový sprchový gel, krásný šampón a balzám na vlasy, jarní masku na pleť a tekutou matnou rtěnku.


Šampón testuji už nějakou chvíli a pořád úplně nevím, co si o něm mám myslet a jak ho zhodnotit. Je to nový šampón Langhaarmädchen určený na objem. Obsahuje plody acai  a nádherně voní. Po několika umytí byl opravdu objem viditelný. Mám jemné vlasy a objem na nich se jen těžko vykouzlí. Tento šampón to dokáže hravě. Co mi na něm ale trochu vadí je, že vlasy mastí. Samozřejmě, že každý máme jinou strukturu vlasů a potřebujeme úplně jinou péči. Takže by na tvé vlasy mohl fungovat úplně jinak. Celkově jsem s ním spokojená, protože ten objem se mi opravdu líbí. A ty obaly jsou překrásné. 

Další péče o vlasy je kondicionér s vůní kokosu na intenzivní péči. Teď v létě je důležité používat na vlasy nějakou ochranu, protože jsou hodně zatěžovány sluníčkem. Obsahuje kokosový a bunti olej. Vlasy krásně vyživuje a můžu ti ho doporučit. Kondicionér vždy používám na umyté vlasy, ale asi od půlky hlavy ke konečkům. Mají různé druhy (, tak se na ně podívej. Každý šampón i kondicionér stojí 99 Kč. 




Paní prodavačka v drogérii mi říkala, že avokádový sprchový gel od Balea s vůní jahůdek je nejprodávanější sprcháč z novinek. Ani se nedivím, protože ta vůně je opravdu nádherná. Když už si k němu přičichneš, tak ho prostě nevrátíš zpátky regálu. Je to ale takový sprcháč, který voní jen v lahvičce. Když se s ním osprchuješ, tak do chvilky už tělo nevoní. Nicméně je to nejroztomilejší sprchový gel, který jsem snad viděla. Nyní ho v Dm drogérii zakoupíš za 18 korun. 


Balea má často krásné limitované edice. Nyní mají masku s třešňovým květem pro každý typ pleti, za 35 korun. Je to plátýnková maska namočená v krému, který na obličeji krásně chladí. Maska je se zajímavým potiskem, když jsem s tím přišla do kuchyně, mamka i ségra se tomu smály. :D Nechej ji působit 10 minut a pak vyhoď. Zbytek krému, co ti zůstane na pleti jemně rozetři po obličeji a po krku. Maska není nějaká speciální, ani neslibuje zázraky, ale pro osvěžení a hydrataci pleti je to ideální. 



Produkt, který je ze všech těchto nejlepší, je matná tekutá rtěnka od Maybelline New York. Nese název Super Stay Matte Ink a je ve spoustě odstínech. Já jsem si vybrala 06 Poet. Poslední dobou si na rtěnky zrovna nepotrpím, ale když už nějakou rtěnku vytáhnu, tak zrovna tuto. Skvěle drží, až tak skvěle, že ji není večer možné odlíčit. Má takovou hustější konzistenci a pomaleji zasychá, na rtech trošičku lepí, ale není to nic nepříjemného. Myslím, že z odstínů, které nabízí si vybere naprosto každý. Doporučuji ale nevybírat odstín hned, ale dát si trochu na ruku a počkat až zaschne, protože trošičku barvu změní. Nezapomeň se taky na odstín dívat pod denním světlem, protože v drogérii ty světla jsou naprosto jiné a mohou hodně zkreslovat. 



Doufám, že se ti článek s malými recenzemi o novinkách v drogérii líbil. Pro dnešek je to vše, nyní jdeme s rodinou opékat, tak si užij zbytek víkendu! <3

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář