Inspiruje mě // Březen 2021

4/03/2021

Další měsíc a s nim i další inspirace. Všimla jsem si, že je tato série fotek má velký úspěch. Musím říct, že mě také velmi baví. Tak se můžeme podívat na obrázky, fotky a citáty, které mě oslovily v březnu. <3 


















You Might Also Like

26 komentářů

  1. Pěkně se na ty fotky kouká to je pravda ☺️

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mě ty nehty a barevné sjednocení obrázků :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký výběr 🙂. Už se těším, až budeme moct vyrazit někam na výlet do přírody 💚.

    OdpovědětVymazat
  4. Prenádherné fotky. Hlavne tá s kvietkami v aute. Takú kyticu si aj ja prosím ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, tohle je fajn formát článku. :)) Pěkné obrázky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky, jako každý měsíc :)
    Nejvíce mě zaujal pejsek, kytice a hory <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát. Mám radost, že se líbí <3

      Vymazat
  7. Jo ty jsou to je krásna! Oblečení, příroda, výhledy na to se ráda koukám :) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná inspirace, ty květiny jsou nádherné a ta kuchyň je taky úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný výběr! :) Za mě nejvíc top třetí fotka odspodu a poslední fotka květin :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký výběr, ta kuchyně je boží!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásny výber. Veľmi sa mi páčia tie kvety a outfit a tá kuchyňa je presne podľa mojich predstav.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  12. Ty obrázky jsou naádherné :)
    Nejvíce se mi líbí asi ta s tím pejsekm :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky by se mi, přiznávám, hodila nějaká ta inspirace. Na co jiného ale teď před Vánocemi, než na dárky, že ano? :) No, pro manžela to mám tak nějak jasné. Líbí se mi peněženky pánské, tak dostane novou prkenici. Ale třeba vůbec si nevím rady s dárkem pro mého kolegu v práci a taky pro taťku. To je ten typ chlapů, co mají vlastně všechno hned, protože si to koupí. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář