Novinky // balíček Na zuby, dárková krabička, svíčky

3/24/2021

Ahoj holky! :) V dnešním článku ti ukážu zajímavé produkty, které jsem si koupila nebo dostala. Osobně jsem z nových věcí nadšená a tuším, že by tebe mohly také zaujmout. :) 


Po delší době jsem se rozhodla si koupit nové svíčky od Yankee Candle. Tentokrát jsem objednávala na e-shopu Obchod s vůní, kde měli zrovna poštovné zdarma. Vybrala jsem tři svíčky a jeden vosk. Největší svíčka, A Calm and Quiet Place, voní totožně jako parfém Yves Saint Laurent Black Opium! Nekecám. Na první přičuchnutí mi ji připomněla. Koukla jsem na složení a mají dvě stejné ingredience - jasmín a pačuli.

Sunset Breeze je příjemná vůně se silnými tóny citrusů. Přiznám se, že jsem svíčku vybírala pouze kvůli charakteristice - západ slunce, procházka po pláži se svěžím větrem v zádech. No, pomeranč bych si teda pod tímhle popiskem nepředstavovala. Naštěstí citrusy zbožňuju, takže si jí určitě nechám a využiji v letních dnech. 

Poslední svíci Summer Scoop plánuji dát ségře. Jedná se o ovocnou, sladkou vůni, která se hodí na jakékoli období. 

Vyzkoušela jsem už mnoho vosků Yankee Candle. Myslím, že bych mohla napsat i článek o jednotlivých vůních. Kdyby tě takový článek zajímal, tak určitě napiš do komentářů. :) Tento je mangový a už se těším na první vyzkoušení. 

Co máš raději? Vosky nebo svíčky? Nejen já (se ségrou jsme se shodly) mám pocit, že Yankee už není tak kvalitní jako býval. Lze si všimnout především u svíček, které už tolik neprovoní. Právě na tohle se zdají být lepší vosky.  


Od firmy Nazuby jsem dostala super balíček s pomůckami pomáhající při zubní hygieně. Na jejich stránkách najdeš elektrické kartáčky, klasické kartáčky, ústní vody a dokonce přípravky na bělení zubů. Sortiment, ze kterého jsem mohla vybírat, je opravdu velký, ale i tak jsem sáhla po každodenní klasice.

Již několik let používám kartáčky na zuby Curaprox. Konkrétně řadu Ultrasoft CS 5460. Jsou vhodné na citlivé zuby a dásně. Obsahují extra vlákna, které zařídí efektivní čištění. Vybrala jsem balení po třech kusech a pak jednotlivě. Kartáčky do zásoby se vždy hodí. 

Ústní vody používá především mamka, proto tato od Listerine poputuje k ní. Slibuje účinnou ochranu proti plaku, ničí bakterie a dodává svěží dech. 

Protože mám velmi citlivé zuby, tak používám i doporučenou značku plasty - Sensodyne. Střídám pořád dokola bělící, s extra fluoridem a ochrannou pastu před bolestí, kterou citlivost může způsobovat. Sensodyne mi vyhovuje nejvíce a jsem moc ráda, že ji na stránkách nabízí. 

Mockrát děkuji za praktický balíček! :) <3


Chci ti doporučit skvělý krém na ruce Balea. Používám ho zatím krátce, ale už vidím obrovské zlepšení suché kůže na rukou. Po častém používání desinfekce a neustálém umývání, si ruce zaslouží extra péči. S tímto krémem jí opravdu dostávají. Chválím příjemnou vůni a rychlé vstřebání.  


Poslední balíček byl opravdu nečekaný. V minulém článku jsem ti ukazovala nového pejska, kterého si pořídila ségra. Měl obrovský úspěch a vůbec se nedivím, protože Whiskey je fakt roztomilouš. Už si získal ne jedno srdce. <3 Poslední dny mám čas navíc a nabídla jsem se ségře na hlídání, protože chodí do práce. Whiskey je ještě malý, tak jsme ho nechtěli nechávat venku na mrazu. Za hlídání mě ségra obdarování nádherným dárkem. 


Právě tento balíček by mohl být skvělou inspirací i pro tebe. Na stránkách Dárkové krabičky si můžeš vybrat z připravených balíčků nebo si vytvořit svůj vlastní, někomu na míru. Nebo prostě pro sebe. Ideální pro milovníky čokolády, kávy, kosmetiky, maličkostí. 


Jako první vykouklo krásné přivítání - personalizovaný vzkaz. <3 Dál už samotné produkty (ségra má vkus!) - maska na vlasy, bomba do koupele, mýdlo Almara soap, čokoláda a horká čokoláda! Asi mi chtěla naznačit, ať si dám relax ve vaně s drinkem v ruce. :D 


Moc se těším, až všechno více vyzkouším. Už teď mám ohromnou radost. <3 Měj se krásně! Baru


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Yankee candle svíčka udělá vždycky radost a těším se, až si nějakou novou pořídím do bytu. :) I mýdlo vypadá krásně. :))

    OdpovědětVymazat
  2. O M G, úplně jsi mě namotivovala! Já chci takyyy. Ten balíček je krásný a já taky používám krémy na ruce tak děkuju za tip:) Takové články jsou skvělé, hrozně se mi to líbilo<3

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám ráda Yankee a mám ráda jak vosky na svíčky, je to závislost!
    A ten balíček je nádherný, rozhodně by mě také potěšil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nikdy nezůstaneš i jedné svíčky :D

      Vymazat
  4. Jé jak já miluju balíčky! Yankee mám ráda, spíše teda svíčky, ale vosky jsou taky fajn:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vosky od Yankee Candle jsem si moc oblíbila a od té doby nekupuji jiné 🙂, voní nádherně a provoní krásně byt i na několik dní. Článek o různých vůních by byl super 😉, alespoň bych poznala další vůně, které jsme třeba ještě nevyzkoušela, takže bych takový článek velmi ocenila ❤. Ale co se týče svíček, přijdou mi zbytečně předražené 😕 a tak mě koupě od nich odrazuje, raději si koupím buď vosky nebo více svíček od jiného výrobce 🙂.

    OdpovědětVymazat
  6. ty svicky vypadaji zajimave, verim, ze nadherne voni ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek. Mně byla také doporučená pasta Sensodyne, od té doby co mi narušili sklovinu broušením špičáků, je mám citlivější. Ale i přesto zkouším i jiné pasty - na bělení. :D U Yankee mám nejraději votivky. :) ty mi připadají na síle pořád samé, vosky mi přijdou kolikrát zase až moc silné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Yankee už jsem si dlouho nekoupila, mám zásobu jeste minimalne na rok 😁

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám ráda tyhle zubní balíčky. Osobně na svoje zuby nedám dopustit. Líbí se mi můj úsměv a vzhledem k tomu, že kouřím a piju dost kafe, tak je prostě potřeba se o zuby dostatečně dobře starat. Stejně jako chodím na kosmetiku do studia www.beautiful-me.cz/kosmetika , tak chodím i na dentální hygienu a pravidelné bělení. Ale je to hlavně o tom, jak se jim člověk věnuje doma. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář