Dream home // koupelna

4/26/2021

 













You Might Also Like

14 komentářů

  1. Nádherná inspirace, to je přesně můj vkus! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala si skvelé fotky. Normálne si neviem vybrať, ktorá sa mi páči najviac. Verím, že aj aj raz budem mať takúto

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně se mi vybavila kuchyň Katky Kladivové z youtube :D ta má přesně v tomto stylu, tak pokud jí neznáš, tak se na její vlog a tour baráčku podívej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný, nádherný, nádherný! Přesně můj styl - miluji dřevo v koupelně.

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera <3 také by se mi takové koupelny líbily:)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. To je boží! Skvělá inspirace, hnedle bych si nějakou vybrala, i když výběr je těžký. Vybrala bych ji hned několik :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna inšpirácia! Máme podobný štýl 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná inspirace! hned bych jednu brala 😅🙈

    OdpovědětVymazat
  9. Krása pohledet, taky už máme vysněnou koupelnu, konečně...

    OdpovědětVymazat
  10. Já si myslím, že to vypadá moc pěkně. Taková koupelna, to je pak radost. Dát si vanu, poslouchat u toho audioknihy a prostě jenom tak relaxovat. Aspoň tak to mám zařízené já doma. A letos ještě uvažuji, že bych to doplnil tím, že si koupíme nějakou fajn saunu, kde budeme moct s manželkou trávit společné romantické chvíle. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Některé ty věci vypadají docela dobře, ale někdy je to zase něco, co vypadá pěkně jenom na fotce a v praxi je to vlastně trochu nesmysl. No, ale tak jako každému to, co má rád. Mi osobně se teď líbí podlahová překližka jako podlaha, ale vím, že třeba do koupelny by to nejspíš nešlo. Respektive co vím, tak šlo, ale bylo by to zbytečně nákladné a drahé. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Fakt krásná koupelna a skvělá inspirace. My teď předěláváme kuchyň a jídelnu, tak taky vybíráme podobný styl. Koupelna je v plánu pravdědoboně až během příštího roku. Včera jsme si zrovna přivezli jídelní židle. Byla kolem toho u nás taková debata, že jsme nevěděli, jestli masiv nebo modernu. No ale nakonec jsem měla pravdu já, takže modernu. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář