Inspirace // duben 2021

5/02/2021

Krásný večer! Dnes odpoledne jsem vybírala fotky na tento článek. Je to můj oblíbeny čas. Udělám si ledovou kávu, otevřu Pinterest a zkoumám. Dnes jsem měla to štěstí, že jsem si u toho dala výborné belgické pralinky. Snad se ti dnešní výběr bude líbit. <3














You Might Also Like

12 komentářů

  1. Krásné obrázky. ♥ A s tou čokoládou mi teda děláš chutě, jen si to představím.. ach jo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vždy vybereš tak krásné obrázky, které dokáží tak krásně naladit 🤗

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné. krásná inspirace a miluju takové barvy:)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné :) nejvíc mě zaujala první kresba, dort, tulipány, kuchyně a nehty :) takové jemné, decentní
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný inspirační článek. A ty tulipány! ÁÁÁh

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle inspirující články plné krásných fotek naprosto miluju! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výběr, jako vždy!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny výber. Tie tulipány sú dokonalé. Presne takéto niečo hľadám na fotenie. Dúfam že nájdem nejaké také čoskoro

    KTORÚ KRAJINU ZNÁZORŇUJE MOJ OUTFIT?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář