Motivační citáty // únor 2021

2/13/2021

Děje se to jenom mně nebo je teď i pro Tebe obtížné najít motivaci k jakýmkoli činnostem? Vše odkládám na poslední chvíli, do ničeho se mi nechce a docela postrádám svůj běžný elán. Tuším, že je to celou tou situací, která u nás panuje. Není vidět žádný pokrok, naopak. Už je to všechno opravdu náročné na psychiku. Člověk se nemá pořádně na co těšit, veškeré akce se odkládají, lidé jsou ve stresu. Pořád jsem to brala sportovně, ale už vše trvá opravdu dlouho.  Když se mi opravdu do ničeho nechce, tak mi pomáhají motivační citáty, tak jsem se rozhodla je předat dál. Doufám, že Ti pomůžou se rozhoupat nebo alespoň zlepší náladu. <3












You Might Also Like

30 komentářů

  1. Great motivational slogans !! Regards😘😘

    OdpovědětVymazat
  2. Mě motivační citáty nikdy příliš nepomáhaly. Nevím, mám radši ty sarkastické.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne. Milujem motivačné citaty... mna vždy nakopnu, aj ked mám pocit, že všetky už poznám.. no vždy si ich rada prečítam..

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, je to tak, i já to poslední dny na sobě pociťuji, že už to na mě vše také doléhá a že je to všechno strašně dlouhé a nekonečné.. :-(. Citáty mám všeobecně ráda, ale radši mám ty v češtině 🙈.

    OdpovědětVymazat
  5. Já citáty mám moc ráda a tyto jsou skvělé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny článok a super vybraté citáty. Takúto motiváciu som dnes potrebovala.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné citáty! Přesně, když má člověk špatný den, je potřeba se něčím nakopnout, což citáty určitě jsou :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  8. Posledních pár týdnů velice často zabrousím na Pinterest a jenom se motivuju... má to něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju citáty! ♥ Krásný článek, určitě několika lidem zvedl náladu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  10. Super citáty, mám to přesně tak, jak píšeš v úvodu. Nejsem schopná se k ničemu dokopat!:D

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím, už je to hrozně dlouhé a psychika dostává zabrat... sedět jen doma a nemoct vypnout i jinak je unavující... Ale motivační citáty miluju a také mi pomáhají, díky za jejich sdílení!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné citáty, jeden se mě neskutečně dotkl "Buď šťastný s tím co máš, zatímco pracuješ pro to co chceš." Zda je můj překlad správný, ale doufám, že ano. Je to přesný citát, který bych říkala všem každý den:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je správný, jsem ráda, že ti udělal radost :)

      Vymazat
  13. Krásne citáty! Často, keď sa cítim zle, hľadám si všelijaké citáty na vylepšenie nálady :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný článek, já mám citáty celkem ráda. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Já to pár dní taky hodně těžce snášela. Když se k tomu potom přidá ještě bolavá událost v osobním životě, tak je najednou těžší vidět všechno s nadhledem. Ale hodně mi v těhlech dnech pomáhá sluníčko, tulipány, cvičení a dobré jídlo. Zároveň je podle mě hlavní se zabavit. Takže ráda uklízím a přerovnávám věci v pokoji. Cítím se pak dobře a drží mě to namotivovanou.

    Pár citátů mi mluví z duše, moc děkuju za remindery! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Motivačních citátů není nikdy dost, moc ráda si je pročítám. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář