Jak na lepší náladu během karantény 1

2/26/2021

Jak už jsem se v minulém článku zmínila, tak poslední dobou nemám nejlepší náladu. V komentářích (za které moc děkuji) jsem se dočetla, že nejsem sama. Proto jsem se rozhodla sepsat pár tipů pro její zlepšení. :) 



V komentářích u minulého článku jsme se shodly, že důvodem tohoto splínu je zřejmě aktuální, již zdlouhavá, situace. Myslím, že takový druh článku by nám mohl trošku pomoci. Co tedy dělám, když cítím, že potřebuji zlepšit náladu? 


1. Procházky a pohyb 

Mám pocit, že se mi po Vánocích ulevilo, co se týká histaminové intolerance, takže je pro mě cvičení zase o kus zábavnější. Nemám po cvičení nafouklé břicho a nedělá se mi u něj zle. Většinou cvičím podle Pamely Reif. Hodně mě baví její taneční videa. Když některý den necvičím, tak se vydám na procházku. Venku to už pomaličku vypadá na jaro a sluníčko určitě povzbudí každou z nás.


2. Rodina a přátele 

Jestli jsi introvert nebo extrovert můžeš také poznat podle toho, zda tě návštěvy rodiny nebo schůzky s přáteli unaví nebo naopak nabijí energií. Z testu osobnosti, který jsme dělali ve škole, mi psycholožka vysvětlila, že jsem obojí v jednom - takový chameleon (nebo prostě jenom blíženec). :D Ve skupině lidí, kterou dobře znám a kde se cítím dobře, jsem extrovert, pořád mluvím a směji se opravdu nahlas. Pokud se ale ocitnu ve skupině, kde se necítím nejlépe, tak je dost možné, že nepromluvím ani slovo. Proto zmiňuji jako jeden z bodů rodinu a přátelé kteří mi vždy zlepší náladu. 


3. Úklid 

Podle mého je karanténa ideální čas na opravování a uklízení věcí, které jsme neustále odkládali. Udělat si pořádek v dokumentech, uklidit si auto, pročistit počítač, prodat kousky oblečení, co už neunosíš. Vždy, když uklidím i věci, které na první pohled nejdou vidět, tak mám daleko lepší pocit. Hlavně, když se zbavíme nepotřebných kousků. 


4. Dokumenty 

Ráda se učím a dozvídám nové informace. Na dokumenty jsem se koukala i před karanténou, ale teď je na ně daleko více času. Velmi mě zaujal dokumentární seriál na Netflixu s názvem Přežít svoji smrt. Doporučuji pro lidi, kteří se zajímají, co se s námi stane po smrti a jak takovou smrt popisují lidé, kteří ji zažili. Chápu, že to není téma pro každého, ale někoho určitě zaujme. 




Věřím, že za chvíli sepíšu další tipy pro lepší náladu, protože to vypadá, že v nouzovém stavu budeme pobývat ještě nějakou dobu. Určitě všechny oceníme, když do komentářů sdílíš i své radůstky. Měj se! <3

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Procházky jsou skvělou aktivitou, ale bohužel jsem teď v karanténě a nemůžu ani ven. :( Zachránily mě ale různé dokumenty a filmy, což je taky super - za běžného chodu na sledování všeho možného totiž není tolik času. :) Skvělé tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doudám, že už se alespoň cítíš dobře.. :X Děkuji za komentář!

      Vymazat
  2. Mně už nic nepomáhá :D. Štve mě nejen ta situace, ale taky lidi. Všichni začínají dělat hrozný kraviny a já už víc drama nezvládám. Takže je to takový celý pitomý. Už se tak moc těším, až vyjdu a vše bude aspoň o 40 % lepší! Kupuju teď tolik hadrů, že už je potřebuju ukázat :DDD

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN ZA PÁR KAČEK 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tvoji situaci, je to fakt naprd. :X Ha :D:D Snad se toho teda brzy dočkáme.. :)

      Vymazat
    2. Je to na prd! A btw, z SHEIN jsem udělala další 3 objednávky :DD!

      Vymazat
  3. Musím souhlasit s předchozím komentářem. Taky už ani nevím co mi pomáhá. Určitě procházka, když se jdu provětrat vezmu pejska to je mi fajn, ale pak přijdu domu a zase to na mě padne. Určitě je to fajn článek děkuji za rady, ale už je toho moc. Teď nám snad i zakázali přátelé i rodinu, kteří nejsou v okresu a to mi přijde už fakt přes čáru. Člověk neví jestli se už smát nebo brečet :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tato poslední opatření dávají zabrat každému snad ještě více, než všechna ta opatření předchozí.. Poslední, co nám tak zbylo byla právě rodina.... Je to fakt mazec.. :(

      Vymazat
  4. Souhlasím, co mě ale teď štve jsou ty procházky, radši bych šla do lesa, někam za město, ale nemůžu, takže se můžu procházet maximálně s další kopou lidí tam, kde smíme. Ach jo :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ty radůstky podobné, procházky, cvičení a taky dobrý jídlo:D !

    OdpovědětVymazat
  6. Mně pomáhá kočička, kterou jsme si před pár týdny s přítelem pořídili. Navíc jsem si založila akvárko, takže mě drží nad vodou tyto hobby věci.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě přepadla špatná nálada z tohohle všeho před pár dny. To zavření okresů mě fakt dostalo. Mám takový pocit úzkosti.. přijde mi strašně smutný, že nám někdo něco zakazuje.. jako bychom byly zvířata zavřená v klecích a pozorována při každém pohybu. :((
    Ale snad to brzy přejde.. potřebuji se vídat s přáteli a rodinou.. fakt jsem nerada pořád sama doma.
    Naštěstí mě teď čas zaplní stěhování. Pokud mi ovšem vláda stěhování dovolí. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké tipy, s tím, jak se pomalu blíží jaro jsou procházky na mém seznamu číslo jedna! Instantní dobíječ energie i zlepšovač nálady!

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že všechno zmíněné provozuju ve velké míře a určitě i díky tomu jsem se ještě nezbláznila :D Ještě bych možná přidala poslech písniček - protože to mi dokáže fakt hodně zlepšit náladu!

    OdpovědětVymazat
  10. Mně pomáhají stále kamarádi, vím, že je zákaz se vídat s blízkými a rodinou atd., ale stýkáme se stále se stejnými lidmi s tím, že spousta z nich covid prodělali a víme do čeho jdeme, o stýkání víme my, i naše rodiny a dáváme si pozor, když někomu něco je... a snažíme se chránit ostatní ať už starší osoby, nebo tak... navíc spousta z mých přátel chodí neustále na testy kvůlipráci, nebo chodili. Ale i v našem okruhu už je dost pochmurná nálada. Mně osobně pomáhá těšení se na zahraničí a doufání, že mi vyjdou plány a úklid je taky fajn, jen mi připadá, že za poslední tři měsíce trávím u něj nejvíc času a stává se ze mě spíš puntičkář :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Já už jen vyhlížím jaro, aby se procházky po venku mohly prodloužit a přibylo venkovních aktivit, jako třeba piknik v parku - alespoň to, když už nic jiného, ale přesto doufám, že se všechno brzy zlepší! Ta nálada už je opravdu neúnosná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář