Inspiruje mě // Únor 2021

3/03/2021














 

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Hned ta první fotka mě naprosto uchvátila a tulipány jsou také nádherné! Moc se těším na jaro. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný výběr obrázků! :) Na tento tvůj článek se vždycky těším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, musím říct, naprosto ses mi trefila do momentální nálady i rozpoložení! ❤️ Miluji tyto typy obrázků a citáty 🤩

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné obrázky.. přesně můj styl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tulipány bych brala hned! :-) A tu pózu při protažení bych taky chtěla umět! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně období tulipánů! :) Jednou jsem tu pózu uměla, ale jen si na to vzpomenu a bolí mě záda... :D:D

      Vymazat
  6. Nesnáším, když vlezu na pinterest, hrozně těžko se z něj odchází :D Moc krásný fotky, za mě jednoznačně vede fotka přírody, která mi moc chybí ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju tyhle inspo články a motivační fotky! <3 Mimochodem, máš krásný blog, jak je možné, že jsem ho doteď neznala?! :D Přidávám se k pravidelným čtenářům. <3

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  8. No jo tulipány.. aaa konečně to jaro pomalu k nám přichází. Lepší nálada lidí a vše je tak najednou krásné :D :) super myslím, že si vybrala to nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, takové fotečky zbožňuji! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek! Jak málo stačí k namotivování se :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář