Inspiruje mě // Leden 2021

2/02/2021

 Nemůžu uvěřit, že už je opět začátek nového měsíce a já píši další inspirace. Poslední dobou mi ten čas opravdu utíká. Na jednu stranu jsem ráda, protože leden s únorem nejsou zrovna mé oblíbené měsíce a vždy se těším na jaro. V lednu se mi podařilo na Pinterestu najít krásné obrázky, které s tebou chci sdílet. 













You Might Also Like

26 komentářů

  1. Krása, afirmácie si ukladám 🤍

    OdpovědětVymazat
  2. Inšpirácii sa dá stále všade vela nachádzať. Tiež si vždy kadečo poukladam a je to ho dost.
    Tá posledná, za tým oknom.. och to by som brala.. taká pohoda vyžaruje z tej fotky..

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Ten pejsek je roztomilý :3. Moc hezké nehty, jemné, decentní. Fotka s jelenem je krásná, zima má své kouzlo :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Krása. Ten jelen mě zaujal úplně nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, inspirace není nikdy dost! A ten pejsek na té první je dokonalý! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jednou bych takového chtěla <3

      Vymazat
  6. Páni, tak ten svetřík na třetí fotce je boží.😍 A víc si věřit je jeden z mých hlavních cílů pro tenhle rok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý 😍 Můj taky, tak doufám, že se nám to podaří. 😊

      Vymazat
  7. Moc krásné fotky. Pinterst je vždycky na dlouhou, taky jej ráda projíždím :-D A ty svatební šaty? Och, nádherný. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pinterest je úplne skvelý! Vždy tam zájdem, keď chcem nájsť nejakú inšpiráciu :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Pinterest je super. Je tam tolik inspirace, že člověk neví, na co dřív koukat. Já ho nejvíc využívám, když něco kreslím nebo vytvářím koláže. Na blogu jsem měla taky pár koláží, ale přestala jsem je dělat, ale ráda na ně koukám u ostatních :).

    MAYBELLINE LIFTER GLOSS 💄 RECENZE 🌟 | KOSMETIKA | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, sledovat šikovné lidi je taky moc inspirativní.. :)

      Vymazat
  10. Tyhle fotky mám moc ráda, sama si je čast hledám a různě ukládám, především citáty!

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krásný fotky! Na tvůj blog jsem narazila až teď a strašně se mi tu líbí <3

    OdpovědětVymazat
  12. pinterest je naozaj skvela platforma na inšpiráciu, vybrala si skvelé fotky všetky do jednej sa mi mega páčia ide z nich skvelá cozy atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, takové inspo mám ráda. Ty svatební šaty se mi hrozně líbí, mít pevná prsa, tak je jednou chci.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář