Módní tipy pro malé ženy // Petite móda

1/29/2021

 Pokud jsi menšího vzrůstu, jako já, tak si určitě v některém oblečení připadáš jako trpaslík, jako, že máš na sobě pytel nebo ve všem plaveš. Díky jednoduchý módním trikům můžeš svou výšku zakrýt a naopak ji využít ve svůj prospěch. Přeci jenom jsou také kousky, které vypadají dobře právě jenom na malé postavě. Co si tedy obléci, aby sis nepřipadala jako prcek a co opravdu lichotí malé ženské postavě? 

Skinny džíny s vysokým pasem 

Široké džíny dělají naší postavu opticky menší, proto bychom se jim měli vyvarovat. Našim cílem je zaměřit pozornost na nohy a trošku je opticky prodloužit, proto raději vsaď na skinny džíny. Úplně nejlepší jsou ještě džíny s vysokým pasem. Na první koláži si můžeš všimnout zmiňovaných džínů s vysokým pasem. Tyto džíny patří mezi mé nejoblíbenější v kombinaci s volným tílkem, tričkem nebo svetrem, které do nich vždy zastrčím. 

* Pokud skinny džíny nestačí, zvol obuv ve stejné barvě, které nohy opticky ještě prodlouží.
* Na druhé koláží zobrazuji, že dalším skvělým trikem jsou ohrnuté nohavice. 





 Oblečení bez potisku

Je úplně přirozené, že malé ženy vypadají mladší než ve skutečnosti jsou. Trička s potiskem tomu akorát přispívají. Vypadat ve 23 na 13 kvůli tričku s Minnie opravdu nechceš, proto se barevným potiskům úplně vyhni a raději sáhni po jednobarevných kouscích.

Zvýrazni svůj pas 

Například volné šaty utáhni páskem a košili zastrč do kalhot. Čímkoli zvýrazníš svůj pas, tak si opticky přidáš na výšce. V následující koláží ti ukážu, jak na to. 

Oddělení petite

I módní návrháři a značky myslí na malé ženy a vyrábí kolekci oblečení vhodnou přímo pro nás - petite. Znáš Asos? Podle mě jde o nejznámější značku vyrábějící tuto kolekci. Můžeš u nich najít kalhoty s kratšími nohavicemi a topy s kratšími rukávy. 

To je pro dnešek vše. Doufám, že se máš hezky! Do komentáře mi můžeš dát vědět, jestli některý ze zmíněných tipů taky praktikuješ. :) 


You Might Also Like

21 komentářů

  1. Mne sa tieť páčia nohavice s vysokým pásom ale väčšinou nosím legíny

    OdpovědětVymazat
  2. Nepovedala by som, že som jedna z najnižších, keďže moja výška je priemerná, ale nosím iba nohavice s vysokým pásom práve preto, aby ma to opticky spravilo ešte o pár centimetrov vyššou 😅 A keď si do nich zastrčím tričko, tak to tiež zvýrazní pás a spraví peknú siluetu 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAM GIVEAWAYREAD ABOUT "HARMFUL SUBSTANCES IN COSMETICS PART 02"

    OdpovědětVymazat
  3. super tipy ♥ ja jsem taky petite a mam moc rada petite section od River Island, Missguided nebo treba PLT :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy, určitě si v nich drobné slečny přijdou na své! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To tričko bez potlače mi príde úplne o mne, ja všeobecne nie len výškou, ale ja tvárou stále vyzerám mladšie a keby som si dala niečo s detskou potlačou, niektorí ľudia by nemali problém povedať mi, že vyzerám na 14 (a mám 22 XD), ale snáď len bez make-upu, hehe. Nohavice tiež nosím len s vyšším pásom a tiež milujem kombináciu s voľnejším tielkom, ale aj s obtiahnutým. Asi najefektívnejšie je to zvýraznenie pásu, na tom princípe vlastne fungujú aj nohavice s vyšším pásom, to predlžuje nohy. Vlastne ja by som povedala, že okrem toho, že som trochu nižšia, mám hlavne trochu kratšie nohy v porovnaním s trupom, haha. Ale čo už, aspoň že opticky sa dá všetko upraviť :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak říkáš. Taky mi zvýraznění pasu a opticky delší nohy pomáhají nejvíce. Mockrát děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  6. Malá budu asi podobně jako ty, ale bohužel o trochu širší. :D :D Každopádně, kalhoty s vysokým pasem nosím docela často. Ale spíš proto, že mi zakryjí břicho. :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super tipy... já jsem malá a ještě ke všemu mám krátké nohy :D :D :D což je asi absolutně nejhorší kombinace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to ti teda vůbec nezávidím... :X :D

      Vymazat
  8. Já miluji skiny džíny do pasu, pěkně to stáhne pupík :) a vypadá to moc pěkně ať už s košilí, svetrem, tričkem...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Já musím říct, že extrémně dobře vypadají na holkách s širokými boky a úzkým pasem (je jedno jak jsou vysoký) bootcut kalhoty! Nebo prostě kalhoty, které se od koleny rozšiřují. A musí být až na zem. Já si jedny teď koupila a přijdu si v nich děsně vysoká :D! A to mám 156 cm!

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN ZA PÁR KAČEK 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tak za tento článek strašně moc děkuji. Já mám necelých 160 cm, takže se mi tyto rady hodí. Ne, že bych ve svém věku vůbec netušila, co mi sluší, ale třeba boty ve stejné barvě jako kalhoty by mě nenapadly... :D teď jsem si třeba objednala krásné jarní šatičky z tohoto super eshop second handu . Tam vždycky něco pěkného pořídím" :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty kalhoty mají takový divný střih v klíně. To by se mi asi, ani jako malému trpaslíkovi, moc nelíbilo. Ale chápu, že jinak to asi nejde. Na druhou stranu se mi líbí ten náhrdelník na první fotce. Nedávno jsem si koupila stříbrné náušnice visací, tak si myslím, že by mi k nim dělal super společnost. Kde jste ho pořídila? Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní08.12.22 9:06

    Malé ženy, malé doplňky. Já sama mám metr šedesát tak vím, o čem mluvím. Ale na druhou stranu, i tam se dají najít fajn věci. Místo klasické peněženky nosím třeba obal na mince, prostě takový mincovník. A k tomu pouzdro na karty. Ostatně kdo dneska u sebe nosí hotovost, co? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář