3 zimní OOTD

1/15/2021

Hezký pátek :) Dnes ti chci v rychlosti ukázat tři zimní outfity s jedním párem bot z Bon Prix. Když se venku jenom trochu ochladí, hned vytahují svetry přes hlavu. Přiznávám, že tyto různě barevné svetry jsou mými vůbec nejoblíbenějšími kousky oblečení. Vůbec by mi nevadilo nosit je i v létě. :D Co bys nosila nejraději celý rok ty? 



Svetr - Reserved
Kalhoty - F&F
Pásek - F&F



Svetr - Reserved (stejný jako ten modrý)
Kabát - Takko 
Kalhoty - Reserved
Kabelka - butik


Kožená bunda - Sinsay
Vesta - Pepco
Šála - F&F
Kalhoty - F&F





You Might Also Like

16 komentářů

  1. Krásné outfity :) Já svetry mám také moc ráda, jen jsem bohužel zjistila, že ve své skříni nemám moc takových, které by mi seděly a které bych chtěla nosit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedené outfity a působí i pohodlně, což je pro mě vždy zásadní. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně skvělý, krásný outfity. A ten modrý svetr je boží. 🖤 Jen já bych asi vypadala jako medvěd. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Je super, mám ho teď ze všech asi nejraději. :)

      Vymazat
  4. Nejvíc mě zaujal ten modrý svetr :) A taky se mi líbí ty boty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že se ti líbí! :)

      Vymazat
  5. Super outfity, mně by seděly spíš ty první dva, v tom třetím bych byla jako méďa :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné věcičky, sluší ti to! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten modrý svetr má parádní barvu teda!

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo! Já se vůbec neumím oblékat a takové fotografie mi to vždy jen potvrdí :D Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všetky tri sú pekné! Bože, ten modrý svetrík je úžasný ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké outfity, ten modrý svetr je top. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  11. Svetre mám rada, ale len v zime prosim. V lete šaty, šaty a šaty - to milujem.

    OdpovědětVymazat
  12. Teda ty vaše zvyšující boty s podpatkem jsou fakt super a vypadají hodně dobře. :) Já mám sice skoro ke dvou metrům, takže je nejspíš nepotřebuji, teda ne nejspíš, ale jako zcela určitě. :) Nedovedu si představit, co by na to řekl můj manžel, když bych si ke své výšce vzala ještě vysoké boty. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář