Dream home // ložnice a pracovna

1/11/2021

 











You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tyhle snad všechny mám uložené na pinterestu také :D je to nádhera!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uf ten srovnaný šuplík s psacími potřebami je sen. Moje organizovanost milující část se nemůže na tuhle krásně vyrovnanou fotku vynadívat. :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To je přesně můj vkus, nádhera! Přesně takovou pracovnu bych si představovala, krásná inspirace. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně taková ložnice by se mi moc líbila. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíte, a já mám raději vlastně minimalistické povlečení. Proto máme doma jenom levné povlaky na polštář v bílé barvě a na nějaké přehozy se u nás nehraje. Ono je to pak i o tom, že když stelete, tak to máte ráno za minutku. S přehozem a všemi těmi serepetičkami, to abych si vstala o čtvrt hodiny dříve a na to já fakt nejsem. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář