Cíle na rok 2021

1/06/2021

 Ze všeho nejdřív Ti chci popřát šťastný nový rok, hodně zdraví a splněných přání. Pro každého z nás byl rok 2020 v něčem nový a úplně jiný než roky předchozí. I tak ale věřím, že jsi ho zvládla s úsměvem na rtech nebo si našla pár momentů, který ti ho vykouzlily. :)


Na Silvestra jsem pro rodinu vytvořila list, do kterého jsme zapisovali nejlepší momenty roku 2020 a cíle na rok 2021. Tvořím v Procreate a mám v plánu Ti ukázat i další věci, kterým se věnuji. 

 

Když už jsem u toho programu Procreate, tak jedním z cílů dalšího roku je, naučit se v něm co nejlépe a využívat všechny jeho možnosti. Zatím trénuji kaligrafii a musím říct, že mě baví daleko více než na papíře. 
Letos je pro mě prioritou trávit více času v přírodě, v lese, na zahradě, na procházkách. Pokaždé, když jsem venku, tak mám radost, odpočinu si a zapomenu na všechny zbytečnosti. Tento cíl se váže ještě k jednomu - více odpočívat. Poslední půlrok jsem věnovala práci, mám dvě práce a před Vánoci jsem se snažila pomáhat taťkovi v obchodě. Chvílema toho bylo už moc, už jsem potřebovala odpočinek. Takže rok 2021 patří odpočinku, jak fyzickému, tak psychickému. 
Často se mi stane, že se zamotám do vlastních myšlenek a skončím u přemýšlení nad tím, co nemůžu ovlivnit. Co jsem měla udělat jinak, proč už se nebavím s tím, koho jsem měla ráda, proč jsem někdy reagovala přehnaně a podobně. Už toho mám dost a přeji si, abych už nemyslela na minulost
A posledním plánem je, že oficiálně začnu šetřit na budoucí bydlení. Uvidíme, jak se mi bude dařit, nicméně bydlení je pro mě v tuto chvíli velmi důležité. V bytě, kde teď bydlím už je toho na mě trochu příliš. S rodinou jsme se shodli na tom, že možná s přestěhováním a bydlením v místě, kde nejsem tolik spokojená, začala histaminová intolerance.. :X 

To jsou mé cíle a plány na budoucí rok. Nikdy si nedávám předsevzetí, která bych musela striktně dodržovat. To si raději stanovím cíl, na kterém pracuji. Všechno ostatní, co mi přijde do cesty, ráda přivítám. Budu moc ráda, když mi napíšeš, jaké jsou tvé plány, čeho chceš dosáhnout, v čem se chceš zlepšit nebo zda si přeješ nějakou hmotnou věc. Děkuji! <3



You Might Also Like

21 komentářů

  1. Držím ti palce. Já takto moc neplánuji. Jediné, co chci, je vydržet s cvičením i po celý tento rok.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné cíle <3 Já bych si přála najít práci, kde ze mě nebudou dělat vola a budu se do ní každý den těšit, naučit se mít ráda pohyb, pracovat na svých dovednostech, odstěhovat se a trošku víc si užívat věcí, které jsou v mém věku normální. Jo a taky bych si přála najít lásku. Přeji ti, ať se ti všechny tvé cíle splní a jsi šťastná <3 Moc děkuji za návštěvu mého blogu a za komentář :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Já si tedy předsevzetí nedávám vůbec, teď bych ale měla jedno, spíš skromné přání. Porodit krásné zdravé miminko 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti palce, ať se ti vše podaří splnit! Trávit více času v přírodě bych také chtěla. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak, taky si takhle stanovuji cíle. A držím palce s šetřením na bydlení, já šetřila právě v roce 2020 a úspěšně. Chci pokračovat :-) Tak ať je rok 2021 krásný! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce! :) já jsem si v posledních letech stanovovala také cíle reálné než dokonalé - a funguje to. A myslím si, že pokud člověk chce v životě učinit nějakou změnu, tak nemusí čekat na nový rok. (I když ten nový začátek je právě v novém roce lákavější.)
    Držím palce s Procreate - taky v něm teď tvořím (většinou jenom podle tutorialů), ale mám v plánu se v něm zlepšovat. Hrozně mě to baví! Ten seznam jsi udělala moc hezký!
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, když něco chceme změnit, tak můžeme hned a nemusíme na nic čekat. A baví tě to? Já v Procreate trávím fakt hodně času. :D

      Vymazat
  7. Ježiš, to je super!! To musím udělat na příští rok pro rodinu taky. Přijde mi hrozně fajn, když si společně, ale každý sám za sebe, najdeme pozitiva na roce 2020 a zapíšeme si sny a cíle na rok 2021. My jsme docela velká rodina, tak si myslím, že to bude hodně zajímavý. Už aby byly Vánoce nebo Silvestr, hrozně se na to těším. Děkuji za tip. :)

    Jinak s tou přírodou to mám stejně. ♥

    Tak přeji, ať je rok 2021 super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! To by mohlo být vážně super. :) Děkuji mockrát! :)

      Vymazat
  8. Moc držím palce ať všechno vyjde :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce! Ja mám na tento rok plánov celkom dosť, ale uvidíme, koľko z toho sa mi reálne podarí splniť 😅😅

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "EASY SWAPS FOR PLASTIC FREE KITCHEN"

    OdpovědětVymazat
  10. Také si nedávám předsevzetí.. nemělo to nikdy moc velký smysl. Máš pěkně stanovené cíle, držím palce.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych letos chtěla vstoupit pravou nohou do nové práce, udělat si řidičák a koupit si s přítelem auto. Taky bych se chtěla zbavit díky celostní medicíně dlouhodobějších zdravotních problémů, udržovat si zdravý životní styl a trávit čas s lidma, co mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádherné cíle! Moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  12. Držím palce, nech sa ti všetko splní ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  13. Je dobré si dávat cíle. Když to vezmu zpětně, tak pro mě byl velký cíl a životní meta najít a zkusit si vystoupit z komfortní zóny a najít si práci v zahraničí. To se mi povedlo a pracuji v sousedním Polsku, kde máme super kolektiv holek z marketingu. :) Navíc mám i docela dost volna, takže nejsme v Polsku přestěhovaná napořád, ale můžu jet na dva nebo tři dny vždycky domů za našima a kamarádama z Čech. :) Pokud o mě teda stojí. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. U nás doma byly teda ty cíle hodně jednoduché. Hlavní cíl byla konsolidace mikropůjček, které jsme si kvůli pandemii v roce 2020 nabrali a nezvládali jsme je splácet. To je tak, když spolu bydlí pár, kdy jeden v gastronomii podniká a druhý pracuje jako kadeřnice. :-D To jsme se fakt hezky sešli. A najednou jsme byli totálně bez příjmů. A všichni asi víme, jaký finanční polštář může mít 28letý člověk. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář