Wishlist 2020

12/19/2020

Vánoce se blíží šílenou rychlostí, máš už všechny dárky? Kdyby ne, tak se můžeš inspirovat dnešním článkem s tipy na dárky v podobě mého wishlistu + ke každému zmíním další nápady. Zjistila jsem, že si letos přeju věci, které jsou k dostání téměř všude, takže je seženeš i na poslední chvíli.  

Kromě prvního, ten je velmi specifický. Letos je mým velkým přáním iPad 7. generace, který mi moc pomůže při práci i škole. Mimo to poslední dobou ráda tvořím samolepky, jmenovky a trénuju moderní kaligrafii, takže mi bude nápomocný i při kreativitě. Už se těším, až ti ukážu, co tvořím.

Každý milovník technologie určitě pod stromečkem rád najde různá příslušenství, například obaly, kryty, ochranná skla, myš, klávesnici, reproduktory a podobně. Pro věrné hráče je skvělý nápad členství v PS+ nebo hry. 

Radost vždy udělají svíčky a nemusí být nutně Yankee Candle. U nás pálíme pořád, takže uvítám naprosto všechny. :D Když už jsme u Yankee Candle, tak mezi mé nejoblíbenější patří Floral Candy, Cherry Blossom a Soft Blanket. Napadá mě pořídit třeba aroma lampa, vosky do ní nebo ozdobné prstence a svícny.  

Od první karantény jsem většinu času v práci nebo doma, téměř nikam nechodím kromě přírody a přišla jsem na to, že mi chybí domácí oblečení, tepláky, mikiny, teplákovky. Dříve jsem doma téměř nebyla, tak mi to ani nepřišlo. A věřím, že i třeba ségra nebo kamarádka ocení pyžamo, spodní prádlo nebo kousek oblečení. Do této kategorie zařadím i boty, na obrázku jsou konkrétně Puma St Runner v2.

Myslím, že každou ženu potěší jakýkoli šperk. Mně by letos udělal radost decentní stříbrný náramek. Loni jsem dostala nádherné náušnice s prstýnkem a nosím je téměř každý den. Ke šperkům by určitě šel dokoupit nebo vyrobit stojánek. 

Stejně tak parfém. Oblíbeným parfémem a kosmetickým dárkem nikdy neurazíš. Paletka očních stínů, pleťový krém, sada sprchového gelu s šampónem nebo bomby do koupele, určitě vše potěší. 

Každý máme v rodině čtenáře, kterého určitě potěší další kniha do sbírky. A k ní se hodí teplé ponožky, hebká deka, hrneček a káva. 

Každoročně si s rodinou kupujeme zážitek, večeři, vstupenky na koncerty, ale letos se bohužel neodvažujeme. Možná jsou tyto tipy všední, ale stejně každý z nich udělá radost. Měj se hezky! <3

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já už mám letos překvapivě všechny dárky nakoupené i zabalené, nevím, jak se mi to letos povedlo stihnout tak brzy :) Tvůj wishlist se mi moc líbí, domácí oblečení bych brala taky, zjišťuju, že ho nemám dost :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát Ti děkuji za komentář. :) To asi jak člověk fakt netrávil tolik času doma. :D

      Vymazat
  2. Tak snad budeme spokojené a najdeme tam, co jsme si přáli. Já si přála kulmu i fén. A samozřejmě nějaké ty knihy. U rodičů dostanu dálniční známku a smoothie mixér...a ještě jeden dárek, ale já si vůbec nepamatuji, co to bude :O :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký wishlist ♥ at se ti splni nejvice z toho co si prejes:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký wishlist, ať pod stromečkem najdeš vše, co si přeješ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny wishlist, myslím, že všetko z neho by ma tiež potešilo :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný wishlist. Pro tento rok YK nejsou nemožné, v Rossmanovi je jeden čas měly za moc pěkné ceny. :) ALE svíčka asi potěší jakákoliv. Na Ipad se začínám dívat i já, ale asi by mě stačil nějaký starší a klidně bazarový... zase tak akutně ho mít nemusím :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář