Dream house // Kuchyně, jídelna, obývák // Pinterest inspirace

12/13/2020

Články, kde sdílím obrázky věcí a citátů, které mě inspirují, sklízí velký úspěch. Velmi kladnou odezvu mají hlavně fotky interiéru. Na svém Pinterestovém účtu mám složku, kde si uchovávám obrázky vysněného domu, tak mě napadlo je sdílet i s Tebou. Dnes se zaměřím na kuchyni, jídelnu a obývák. Už po pár fotkách si všimneš, že preferuji neutrální barvy, hlavně bílou, dřevo a světlé prostory. Napiš mi do komentářů, jestli se Ti tento styl líbí nebo ne. <3

You Might Also Like

15 komentářů

  1. To je nádhera, strašně moc bych si přála, aby to takhle podobně jednou u mě doma vypadalo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná inspirace, já mám ráda podobný styl, hodně bílé a šedé a útulno!

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala si krásne fotky! Veľmi sa mi páčia vzdušné a presvetlené priestory so svetlým nábytkom 🥰

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "SIMPLE ZERO WASTE CHRISTMAS"

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Přesně v tomto stylu si představuji svůj byt. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Co fotka, to můj styl! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to nádherně! :) Tenhle světlý interiér je prostě krásně minimalistický. Jenom mě vždycky trochu děsila ta bílá všude z hlediska praktičnosti. :D Podle mě to musí být všechno (hlavně v kuchyni) hned špinavý. :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ach bože! Doufám, že jednou si také budu moct zařídit byt podle těchto pinterestových fotek. To je neskutečně nádherný 😍❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, kéž by jsme měli i my takový interiér.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Taky ráda koukám na inspirace, jak zútulnit nejen jídelnu, ale celý náš dům. Jídelní stůl a židle jsme si objednali z https://www.proximastore.cz/jidelna/ a židle jsou čalouněné, tak se na nich sedí krásně. Nechtěla jsem jen obyčejné dřevěné židle. Abychom si mohli vychutnávat oběd nebo večeři, tak se nám musí dobře sedět :-) .

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám hodně ráda podobný boho styl, nebo jak se tomu říká. :) Prostě takové to trochu hygge. I když teď asi jen házím slova, kterým moc nerozumím. Ale chtěla bych to mít takhle, až budeme mít hotový projekt dřevostavby Přerov, protože se mi to tak líbí a navíc mi to přijde i poměrně praktické. Osobně nemám ráda takový ten sterilní skandinávský styl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář