Vánoční čas 2020

12/27/2020

Přeji Ti krásné Vánoční svátky, snad sis je společně se Štědrým dnem užila a teď už jenom odpočíváš u  televize. Pověz mi, jaký dárek ti udělal největší radost? Strávila jsi nejkouzelnější den v roce s tím, s kým jsi chtěla? Jakého druhu cukroví ses přejedla letos? :D 

Letošní Vánoce byly asi nejzvláštnější, jaké jsem kdy zažila. Po posledním dni v práci, kdy už si člověk myslel, že bude mít klid, tak jsme se dozvěděli, že jeden z členů rodiny má korona virus. Takže jsem ještě 23.12. šupajdila na testy, které byly naštěstí negativní. Trávila jsem Vánoce jinde, než jsem měla, v užším kruhu, ale i tak byly nádherné! 


Pod stromečkem jsem mimo jiné našla i tuhle voňavou sadu od Yves Rocher. Obsahuje sprchový gel, mýdlo na ruce a tělový scrub


Také ti doporučuji vosk Yankee Candle Christmas magic, protože je velmi intenzivní, rychle provoní celý byt a při jeho zapálení si určitě vzpomeneš na své nejoblíbenější Vánoce. 


Poslední fotka je z Božího hodu. Člověk by se nejraději cpal jenom cukrovím, ale je důležité najít balanc. :D:D 


Snad jsi prožila krásné dny. Měj se! <3

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Hlavně že byly testy negativní a ty sis to mohla užít alespoň takhle v užším kruhu! :) Letošní Vánoce byly celé takové zvláštní .. s rodinou jsem si je víceméně užila, dostala spoustu krásných dárků, ale stejně ten pocit toho, že je svět v nepořádku, nějak nezmizel.
    My vyrážíme s mamkou na testy dneska, tak taky doufám, že to dobře dopadne. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já pod stromkem měla samé krásné dary, které jsem si přála, a o které jsem si vlastně řekla. Jen přítel mě potěšil i dárkami navíc :-) Tyhle Vánoce jsem poprvé trávila s přítelem sama a bylo to úžasné ♥ Ještě teď se láduji cukrovím!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a krásný stromeček. Letošní Vánoce byly divné, ale i tak jsem si je moc užila. Doufám, že rok 2021 bude lepší.
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký stromeček :) Tvůj blog ukládám a někdy se zase vrátím :) A co jsem dostala já? Knížky, vybrané trička a taky třeba kabelku. K cukroví; jsem ráda, že letos se nám podařilo napéct tak akorát a ostatní přesvědčit, ať nám cukroví nedávají domů. Takhle přes svátky ho bylo tak akorát.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavní je, že jste Vánoce s rodinou prožili ve zdraví! :) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Vánoce, škoda jen toho covidu v rodině. Snad ten dotyčný je v pořádku. :) Já ani nevím, čeho jsem se přejedla. Možná rohlíčků :D A ještě cukroví furt máme, tipuji tak do zítra.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář