Kůra proti vypadávání vlasú Yves Rocher

2/05/2018

Každou zimu mi hodně padají vlasy. Vůbec jsem nevěděla, co s tím mám dělat, až když jsem dostala kůru proti vypadávání vlasů od Yves Rocher. Možná taky řešíš podobný problém, tak by ti mohl článek a hlavně kůra, pomoci. Jak se používá, jaké má účinky, a vše ostatní, se dozvíš v pokračování.



Co kůra slibuje? 

Jejím hlavním cílem je zabránit vypadávání vlasů, dále také by měla regenerovat vlasy, podporovat jejich růst. Vlasy by měly být pevnější, zářivější a odolnější. Obsahuje výtažek z bílého vlčího bobu, neobsahuje parabeny, barviva, ani silikony.


Jak se kůra aplikuje? 

Sada obsahuje 4 ampulky po patnácti mililitrech oranžové vodičky. Ampulka je rozdělena na 4 části. Jedna čtvrtina se používá na suché vlasy, co 2 dny. Při aplikaci by se měla vlasová pokožka masírovat a neoplachovat. Tato kůra je měsíční. 


Kde kůru seženeš? 

V kamenných obchodech nebo na stránkách Yves Rocher můžeš tuto kůru koupit asi za 500 Kč. Pokud ale máš věrnostní kartičku YR, kde sbíráš razítka, pravidelně ti domů chodí malý letáček s akcemi. Asi jednou za půl roku se na této kartičce objeví i část "doporuč kamarádce". Díky tomu, že jsem značku kamarádce doporučila, jsem dostala sadu zcela zdarma.

Jak kůru hodnotím já?

Po prvním týdnu používání už jsem viděla velké rozdíly ve vypadávání vlasů. Už mi tolik nepadaly a to trvá doteď. Co mi ale dost vadilo, tak je vůně produktu a to, že vlasy mastí. Samozřejmě ten měsíc se to určitě dá vydržet a hlavní účel to splnilo, takže jsem velmi spokojená. Kůru jsem používala během zkouškového, takže jsem stejně byla pořád zavřená doma a trochu mastné vlasy mi nevadily. Všimla jsem si, že mi vlasy rychleji rostou a jsou opravdu pevnější než byly. 
Přes zimu vlasy trpí, hlavně tím, jak je zima, sucho a nosíme čepice. Myslím, že hlavně díky této kůře vlasy jsou v pořádku i přes zimní období. 
Pokud máš problém s vypadávání vlasů, tak můžu určitě doporučit. Možná by i pomohly slečnám, kterým vlasy nechtějí růst.
Ségra používala stejnou kůru a taky jí vyhovovala. I na internetu jsem četla mnoho kladných recenzí. 

Vlasy před kůrou: 

Vlasy po kůře: 




You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář