Fotokniha Saal-digital // Travel photobook

1/27/2018

Naskytla se možnost udělat si svojí foto knihu a jako milovnice fotografií a fotografování jsem nabídku nemohla odmítnout. Chvíli jsem se rozmýšlela, s jakou tématikou foto knihu udělám a jestli mě znáš, tak víš, že tak, jako fotky, stejně tak miluji cestování. Vybrala jsem mé nejoblíbenější snímky jak z České republiky, tak ze zahraničních míst, které jsem navštívila. Chci ti hlavně představit foto knihu jako samotnou, protože si také můžeš jednoduše, podle vlastních představ, vytvořit s pomocí stránek http://www.saal-digital.cz/ .


Na stránkách si můžeš vybrat i ostatní produkty, například kalendáře, foto sešit, plakáty, obrazy a další. Já jsem zvolila foto knihu, protože mám ráda, když jsou vzpomínky pohromadě. A tak mám ty svoje z cestování konečně po kupě.
Na začátek chci říct, že tvorba vlastní foto knihy je ve snadná a zábavná. Vše bez problémů najdeš, fotky si můžeš jakkoliv posunout, na stránce jich můžeš mít kolik chceš, také můžeš využít šablony, které jsou v nabídce. Při tvorbě můžeš být kreativní jak chceš. Já jsem si dělala i vlastní vazbu. Jednoduše a rychle. Protože se jedná o vzpomínky z cestování, chtěla jsem, aby na přebalu bylo letadlo a citát právě o cestování. Na zadní straně mám tu samou fotku z letadla, jako na první fotce tohoto článku.
 Jednu stránku jsem věnovala mým oblíbeným západům nebo východům Slunce a Měsíci. Baví mě fotit přírodu a co příroda dokáže na obloze vykouzlit, je neuvěřitelné.


Jak jsem říkala, na fotce může být fotek, kolik chceš a jednu stranu jsem chtěla věnovat jen moři, protože moře je něco, co mě dokáže naprosto uklidnit. Jen zvuk moře mi dělá ohromnou radost. Tato fotka je z Polska. Moře sice bylo hrozně studené, ale to mi vůbec nevadilo. Hlavně, že jsem u moře zase mohla být. 


Přidání textů na stránky je samozřejmostí a výběr z fontů písma je obrovský. Kdo ještě neví, že miluji Vídeň? Já myslím, že už úplně všichni. To město mě asi nikdy nepřestane bavit. Fotografie můžeš libovolně zvětšovat, zmenšovat, skládat, přesouvat, překrývat. Můžeš s nimi dělat naprosto vše, co tě napadne. Kvalita fotografií je naprosto skvělá. 



Objevila jsem fotku z Anglie a ze Španělska. Už je to dávno, co jsem tyto dvě země navštívila, ale vzpomínky na ně nezapomenu nikdy. V Londýně jsem byla se školou a zamilovala si tak další město. Našla jsem taky letenku do Barcelony, kterou si na tuto stránku pravděpodobně připevním. 



Poslední stránku jsem vytvořila s mými fotkami. Nejprve mi bylo blbé si zde dát fotky, na kterých jsem já, ale teď jsem za to ráda. Je to má foto kniha plná mých vzpomínek, o kterých třeba vím právě jenom já, tak proč je nepřidat. První fotka je z Chorvatska, ze sportovního kurzu. Zážitky z Chorvatska si určitě budu navždy pamatovat. Druhá fotka je z Bulharska, zase u moře. Třetí fotka je má oblíbená, nevím proč. Je z Hranic, ze dne, o kterém jsem ti napsala článek, který si můžeš přečíst zde. Poslední fotka je ze Slovenského Velkého Choče. 


Fotografie pro mě mají velký význam. Ukazují moment, o kterém ví pouze člověk, co je za foťákem a lidé, které jsou na fotce. Jsem ráda, že tolik fotím, protože ráda na dané vzpomínky myslím. Občas bych si přála se do nějaké vzpomínky z fotky vrátit, aspoň na chvíli. 
Asi jsi podle článku poznala, že jsem opravdu moc spokojená a klidně bych si pořídila další produkt ze stránky www.saal-digital.cz .Tato kniha obsahuje 13 dvojstran, ale nabízí daleko více možností. Komunikace se stránkami je skvělá, kvalita foto knihy předčila mé očekávání a já nemůžu říct nic, než jen jedno velké díky. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Moc krásná kniha plná vzpomínek :) Na jednu stranu mě mrzí, že už se vyvolávání fotek stalo pasé. Co našim dětem a vnoučatům budeme pak ukazovat? :) Fotokniha je super alternativou. Už dlouho přemýšlím, že si nějakou udělám :)

    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář