Jarní oblíbenci 2018 // Spring favorites 2018

6/17/2018

Krásnou neděli ti přeji. :) Pomalu, ale jistě začíná léto a mým oblíbeným článkem, co čtu u ostatních, jsou oblíbenci. Já je píšu za každé roční období, abych ti doporučila něco, co mám opravdu vyzkoušené, co mám ráda a co stoprocentně můžu doporučit dál. Jaro nějak rychle uteklo, zdá se mi, že najednou byly šílené horka. Nicméně jsou věci, které jsem si moc oblíbila a teď ti je chci ukázat.



Uvědomila jsem si, že skoro všechny věci jsem od někoho dostala. Je vidět, že mě lidé v okolí znají a vědí, co se mi líbí nebo co mám ráda. 
První věc, kterou jsem dostala je knížka. Pokud máš účet na instagramu, tak můžeš znát slovenskou stránku Som idealista. Mají právě i několik knih a já jsem byla obdarována tou o lásce. Myslím, že je to knížka přesně pro takové lidi, jako jsem já. Mám ráda krátké citáty, i když preferuji ty v angličtině, tak jsem ráda, že mám tuto knížku ve sbírce. Určitě se podívej na Instagram a určitě pochopíš, o co se jedná. 



Za zkoušky v zimním semestru jsem od ségry dostala svíčku z Jysk. Má přenádherný, jednoduchý obal a neskutečnou vůni. Voní jako zrovna vyprané prádlo, čistotou. Naprosto jsem si jí oblíbila. Mají více druhů, ale tato mi voní ze všech nejvíce. Ségra mě prostě zná a ví, co bych si sama vybrala. 
Od kamarádky jsem dostala rámeček s naší fotkou, která byla pořízena asi před 12 lety a je vážně vtipná, ale fotky mám umístěné na nástěnce, tak jsem ji přesunula tam. Většinu obrázků si tvořím sama, jako i tento. Jednoduše na papír fixou něco napíšu a myslím, že to vypadá dobře. Mám ráda růže, mám jich v pokoji několik, takže tento rámeček, taky z Jysk, se mi do pokoje perfektně hodí. 



Další, co jsem dostala od téže kamarádky, tak je zlatý náhrdelník s nápisem best friends. Hodí se mi ke spoustě věcem a poslední dobou ho nosím neustále. Je to nádherný doplněk. 



O matné rtěnce od Maybelline jsem už mluvila v předešlém článku. Pokud si ho ale nečetla, tak je to tekutá matná rtěnka s názvem Superstay Matte Ink v odstínu 06 Poet. Rtěnky moc nenosím, ale do této jsem se zamilovala. Vlastně bych teď všechny ostatní mohla vyhodit, protože momentálně používám jen tuto. Mám v plánu si pořídit i další odstíny, protože jich je na výběr mnoho. Stojí 149 korun a za tu cenu je neuvěřitelná. Drží celý den, nejde ani odlíčit a na rtech je velmi příjemná. Jak říkám, já osobně na rtěnky dvakrát nejsem, poslední dobou se nemaluji vůbec. Na mě vypadá jemně a to se mi právě líbí. 
Lak na nehty je od Trend It Up z DM drogérie a je překrásný(odstín 090 . Navíc rychle schne, což je pro mě to nejpodstatnější, když si vybírám lak na nehty. Pak je to barva a následně to, kolik vrstev potřebuji. Laky od TIU mám velmi ráda, protože všechny mé kritéria splňují na jedničku. 







Pokud mě sleduješ na Instagramu, tak víš, že často snídám smoothie nebo smoothie bowls. No ani na jaře tomu nebylo jinak a smoothie si užívám daleko víc, když máme čerstvé ovoce. Mám několik oblíbených variací, například ananas s banánem a jahodami je naprosto skvělá. 
Když mám více času, jako teď, protože už mám po škole, tak ráda peču. Řez Eskymák se zdál jako skvělý a rychlý nápad na takový dezert na rodinné opékání. To jsem ale nevěděla, že u toho strávím 5 hodin. Nevadí, bylo to výborné.
Recept můžeš najít zde.




Můj velmi oblíbený zážitek na jaře byl cyklovýlet s kamarádkou, kdy jsme ujely během 7 hodin 93 kilometrů. Nevím, jestli trasu budeš znát, ale vyjížděly jsme ve Valašském Meziříčí, přes Vsetín jsme dorazily do Velkých Karlovic, což je už pouhých 10 kilometrů od Slovenska, a zpátky jsme jely přes Rožnov pod Radhoštěm. Měly jsme několik zastávek a asi 10 kilometrů bylo do opravdu velkého kopce, takže to bylo velmi náročné. Nicméně nám nikdo nevěřil a já jsem na nás byla tím víc hrdá, když jsme to zvládly. Fotka je pořízena na Balatonu v Novém Hrozenkově. Viděly jsme spoustu nádherných výhledů, míst a zajímavostí, ale ani se mi nechtělo fotit, jak jsem toho měla dost. :D


Naposledy ti ukážu mé nejoblíbenější místo z jara a to je skála Medůvka. Nachází se za Valašským Meziříčím a je to velká skála uprostřed nádherné přírody s krásným výhledem. Poslední dobou jsem si oblíbila skály a velmi často vyrážíme do přírody.




To je pro dnešní článek vše, já doufám, že se ti líbil a že se zase sejdeme u toho dalšího. Měj se! <3

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář