OOTW // Týden v outfitech // Květen

6/02/2018

Krásný den. Poslední dobou jsem si oblíbila více oblečení a módu než kosmetiku. V dnešním článku bych ti chtěla ukázat, co jsem nosila po dobu jednoho týdne za outfity. Každý den je jiný, bývá jiné počasí a líbí se mi, že i já můžu každý den vypadat naprosto jinak.



V týdnu od 19.5. do 26.5. nebylo moc hezky. Navíc ráno bývá ještě docela zima, tak jsem volila oblečení, které můžu vrstvit.

Sobota = den ve znamení práce. Vyrážím s taťkou na nákup zboží do obchodu. Jezdíme do Brna na Vietnamskou tržnici, takže je zapotřebí pohodlný outfit. Džínovou bundu, kterou mám, uvidíš častěji, protože jí nosím moc ráda. Je ze Stradivaria. Tričko mám z Pull & Bear a džíny z Bershky. Na všech fotkách mám i stejný kryt, který mám z Aliexpressu.


Nevím, jak to máte vy, ale pokud něco nutně nemusím udělat, tak si neděle nechávám volné. Trávím čas doma nebo na výletě, dělám věci pro sebe, přečtu si knížku, dám si masku, uklidím si pokoj, odpočívám. Tomu taky odpovídá můj obleček. 



V pondělí jsem měla zařizování ve městě a pak jsem trávila část dne učením a cvičením. Šaty jsem objednala ze Sinsay, jarní kabátek jsem koupila z Gate, stejně tak, jako brýle.  


Středa = byla taková pohodová. Ráno jsem si zopakovala naučenou látku, odpoledne jsem byla se psem venku a pak mě čekalo dobrodružství ve městě, o kterém jsem se dozvěděla 10 minut před odjezdem. Rychle jsem na sebe něco hodila a utíkala. Tričko na ramena je z Gate a kalhoty jsou nyní mé nejoblíbenější a objevila jsem je v Bon Prixu. 


 Ve čtvrtek jsem měla předposlední zkoušku.  Ráno nebylo zrovna teplo, ani nevypadalo, že by se to počasí mělo vybrat. Ráno jsem se tedy rozhodla pro tmavě modré kalhoty s mašlí, které mám z jednoho nového butiku v Kroměříži. Tílko je obyčejné bílo z New Yorkeru a sako mám už několik let z Takko Fashion. Poslední dobou mě Takko nějak neláká, nelíbí se mi, jaké věci prodávají. Co na Takko říkáš ty?




Končíme dnem, kterým jsme začali. Byla jsem opět na skok ve městě a večer jsem trošku slavila své dvacáté první narozeniny. Přes den bylo nádherně, takže sukně byla nutnost. Tato šedá s řasením, je z H&M. Tílko je Tally Weijl a již známá džiska ze Stradivaria.


Kdyby tě zajímalo, tak zrcadlo je z Ikea a srdíčka jsou světýlka, které se mi podařilo pořídit v Jysk. 
Pro dnešní článek je to vše, měj se! <3

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Moc pěkné věcičky máte na sobě. Jste v tom pěkně stylové a na jaro se to moc hodí. Já jsem si teď v květnu koupila takové dámské mikinošaty. Je to fajn třeba na večerní procházky se psem nebo tak. :) Ale jako když je decentní design, tak se to dá vzít s klidem třeba i do společnosti. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář