Měsíc ve fotkách // Květen 2018

5/30/2018

Kamarádka mi prozradila, že její oblíbené články jsou ty, kdy píšu o tom, jaký byl můj měsíc, co jsem dělala, co se přihodilo a doplnit to fotkami. Kdysi jsem tyto články psala pravidelně a musím přiznat, že mě také velmi bavily. 




Měsíc květen byl pro mě ve znamení výletů, školy a učení. Do poloviny května jsem ještě každý den chodila do školy a o víkendech jsem vyrážela na skály a procházky. Poslední dobou mě skály hrozně zaujaly a snažím se jezdit po skalách, které máme poblíž. Zapomněla jsem zmínit, že jsem si v dubnu zranila nohu, takže jsem na jedny skály lezla ještě s berlemi. :D Mluvím o skalách nacházející se v Hošťálkové. 



Poblíž Valašského Meziříčí se nachází skalní útvar Medůvka a Skýpalova skála. Nejsou nějaké velké, ale výhled z nich stojí za to. Tady už jsem díky bohu berle mít nemusela. 



Další výlet byl na hrad Helfštýn, v Týně nad Bečvou. Nejsem úplně typ, co by vyhledával hrady a zámky, ale vím, že na Helfštýně je krásně.


Podnikala jsem různé procházky se psem po okolí. Poslední dobou chodím se psem skoro pořád. Když je hezky, tak ráda trávím čas venku. Nestačím se divit, kolik krásných míst okolo sebe máme. 





Taky nemůžu už od září pochopit, jak je Kroměříž krásné město. Úplně jsem si ho zamilovala. Mohla bych taky udělat článek, kam na kávu a co vlastně podniknout v Kroměříži. Škola už sice skončila, ale věřím, že v Kroměříži budu skoro jako doma. 




Například podzámecká zahrada je naprosto skvělé místo, například i na učení. 


S mými holkami to byly samé kafíčka, dortíčky, snídaňky. <3 


Když jsme u těch snídaní, tak ti ukážu další, které si momentálně dost užívám. Hlavní základ mojí snídaně je ovoce. Každé ráno si dělám smoothie, pokaždé trošku jiné. Tady je to smoothie ze zmraženého ovoce z Lidlu a banán. 




Poslední týden, kdy jsem dojížděla do školy, tak jsem vstávala ve 4.45 a z okna jsem viděla úplně zajímavý východ slunce. 


Taky jsem zachytila krásný měsíc.


Jedno ráno jsme s kámoškou schválně vstávaly okolo 4. hodiny, abychom si zajely na východ slunce na rozhlednu. Byla to nádhera. Myslím, že západy slunce mám ale raději. Možná i kvůli tomu vražednému vstávání. :D 



A pak začalo to učení na zkoušky. I když musím přiznat, že se mi tento semestr zdál být lehčí, než ten zimní. Všechny zkoušky jsem si naplánovala tak, ať skončím do konce května. Povedlo se a to dokonce lépe, než jsem očekávala. 


26.5. jsem oslavila své dvacáté první narozeniny. Ten den nebyl nějaký speciální, protože jsem se připravovala na poslední zkoušku, mamka byla v práci, ségra se učila na státnice, nicméně jsem si ho užila. Večer jsem byla s kamarády na vesnické akci, kde jsem to alespoň trošku oslavili. Dostala jsem spoustu krásných dárků, za které moc děkuji. Hlavně jsem ale ráda za lidi, které mám okolo sebe a kteří si na mě vůbec vzpomněli. 


Už nějakou chvíli cvičím jógu. Ráda se protahuji a cvičím a zjišťuji, co mé tělo dokáže. První fotka je ze začátku měsíce a druhá z konce. Myslím, že jde vidět, jak jsem to, za poměrně krátkou dobu, vylepšila. 

 
Doufám, že se ti článek líbil. Příští bude o outfitech, které jsem nosila v průběhu jednoho týdne. :)
Měj se! <3


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář