Nedělní večerní rutina 2018

2/18/2018

Krásné nedělní odpoledne. Od doby, co jsem nastoupila na novou školu, mám daleko více povinností a často zapomínám na odpočinek. Proto jsem se rozhodla si každou neděli večer udělat čas pouze pro sebe. Dnes ti ukážu, jaké přípravky používám při své nedělní rutině a čím si neděli zpříjemňuji. 




1. Vana

Pro mě osobně je největším odpočinkem chvíle v horké vaně se spousty bublinek. Zapálím si svíčky, na pleť si dám masku a chvíli hodím nohy nahoru. Nejraději mám pěny od Avonu. Tato je z Vánoční edice se skořicí a jablkem. Používám perly do vany od Baley, které obarví vanu a krásně ji provoní. 
Masky se snažím střídat a najít tu pravou. Zjistila jsem, že mám alergii na složku, které některé masky obsahují, proto musím být opatrná. Oblíbila jsem si masku od Baley, která má dvě části. Jedna část je určena na tváře a druhá na t-zónu. Mám po ní krásnou a hydratovanou pleť. Všimla sis nových masek od Baley? Jsou se zvířecím potiskem a nemůžu se dočkat, až je vyzkouším. Bohužel jsou masky v limitované edici, tak pokud tě zajala, nezapomeň si pro ní co nejdříve skočit. 


Po vaně se odlíčím micelární vodou od Nivey, do vlasů si dám kůru pro objem vlasů od Avonu, namažu se nočním krémem od Yves Rocher a nanesu péči na rty od Carmex. 


2. Kniha

Další součástí mého nedělního večera je čtení knihy nebo nějakého zajímavého článku. Poslední dobou jsem si oblíbila dokumenty, takže když už si nečtu, tak se dívám právě na vzdělávací dokument. Momentálně čtu Let It Snow. Můžeš to znát jako Sněží, sněží od Johna Greena. Často jen tak vezmu knihy od Rupi Kaur a dokola si je čtu. 


3. Bez telefonu 

Minimálně půl hodiny před spaním bychom se neměli dívat na televizi a telefon kvůli jejich modrému světlu, které narušuje spánek. Díky tomu i nebudeš řešit zbytečné věci a budeš se soustředit  na něco jiného. 

5. Radosti 

Když si chci odpočinout, dělám věci, které mě baví. Poslední dobou to je kreslení, plánování, poslouchání hudby, cvičení jógy, občas hra na klávesy, focení, prohlížení si fotografií, povídání si, uklízení pokoje, procházky a podobně. Vždy z toho mám radost. 


Snažím se poslouchat své tělo. Ono samo nejlépe ví, co potřebuje a taky to dává najevo. Proto i ty, když cítíš, že jsi unavená, tak tělu dopřej odpočinek. Měj se krásně! 


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za komentář